Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego

Archiwum Działania Izby

Plany rozwoju Grupy Kościuszko Polskie Jadło S.A.

03-04-2009

 

Zarząd Grupy Kościuszko Polskie Jadło S.A. planuje dynamiczny rozwój nowych konceptów biznesowych pod markami Sztuka Pieroga i Gościniec Polskie Jadło. W planach jest otwarcie kolejnych trzech Gościńców oraz 20 restauracji Sztuka Pieroga, które będą funkcjonowały we franczyzie. Ponadto Jan Kościuszko przyznaje, że w najbliższym czasie spółka zamierza przejąć firmę z branży.

 
W związku z tymi planami, zarząd spółki podjął decyzję o poszerzeniu składu zespołu odpowiedzialnego za rozwój nowych przedsięwzięć biznesowych. Na jego czele stanął Wojciech Stankiewicz powołany na stanowisko wiceprezesa zarządu. W jego gestii leżeć będzie zarządzanie już działającymi restauracjami, poszukiwanie nowych lokalizacji dla dalszego rozwoju obu konceptów, a co za tym idzie - dynamiczne poszerzenie sieci punktów gastronomicznych uruchamianych w modelu franczyzowym.
 
- Jestem przekonany, iż dokonaliśmy słusznego wyboru zatrudniając tak doświadczonego menedżera, jakim jest Wojciech Stankiewicz. Wiedza zdobyta przy rozwoju i zarządzaniu siecią New York City Pizza oraz sieci Chłopskie Jadło będzie bardzo pomocna w rozwoju kolejnych konceptów GKPJ. W najbliższym czasie planujemy przejęcie zorganizowanego przedsiębiorstwa tak, więc profesjonalizm pana Stankiewicza, poparty jego dotychczasowymi sukcesami, będzie nieoceniony w procesie dostosowania systemów funkcjonowania obydwu podmiotów - powiedział Jan Kościuszko, prezes spółki.
 

GKPJ zarządza obecnie dwiema restauracjami zlokalizowanymi przy trasach szybkiego ruchu Gościniec Polskie Jadło (w Poczesnej k. Częstochowy i w Czechowicach Dziedzicach k. Bielska-Białej), zaś pierogi pod marką Sztuka Pieroga serwuje w nowo otwartej pierogarni w Warszawie, a także pilotażowo w Krakowie.

 

Źródło: Horecanet.pl

Realizacja: Ideo
CMS Edito Powered by:
Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego
wszelkie prawa zastrzeżone