Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego

Działania IGHP

IGHP intensyfikuje prace w regionach

- Bliska współpraca z hotelami w regionach pomoże IGHP budować silniejszą organizację i efektywnie działać na rzecz środowiska. Dzięki dyrektorom regionalnym Izba będzie bliżej realnych potrzeb hotelarzy z całego kraju – mówi Ireneusz Węgłowski, prezes Izby.

 

Do zadań dyrektorów regionalnych należeć będzie m.in.: usprawnienie wzajemnej komunikacji środowiska polskich hotelarzy, upowszechnianie wiedzy o działaniach lobbingowych Izby, pozyskiwanie nowych członków oraz dbanie o obecnych, monitorowanie wydarzeń branżowych w regionach oraz współpraca z władzami, samorządami i innymi instytucjami z regionów, która mają lub mogą mieć wpływ na branżę.

 

 

 

 

Dyrektorami IGHP w poszczególnych regionach zostali:

 

Marzena Kijak

dyrektor generalna Hilton Garden Inn Rzeszów

region: woj. podkarpackie

Marzena Kijak jest absolwentką warszawskich szkół hotelarskich. W branży pracuje od 17 lat. Doświadczenie zdobywała na różnych stanowiskach, głównie w hotelach sieciowych. Swoją karierę rozpoczęła pod koniec lat 90. Przez 12 lat pracowała w polskich i zagranicznych hotelach grupy Starwood, awansując stopniowo od recepcjonistki, poprzez pracownika sprzedaży, do kierownika recepcji. W roku 2012 rozpoczęła pracę dla sieci hoteli Hilton Worldwide. W 2013 r. objęła stanowisko dyrektor generalnej Hilton Garden Inn Rzeszów, a rok później odebrała nagrodę za najlepszy Hilton Garden Inn w sieci Hilton Worldwide. 

 

Agnieszka Mazurkiewicz

dyrektor Hotel Wieniawski w Lublinie

region: woj. lubelskie                                     

Agnieszka Mazurkiewicz jest absolwentką filologii angielskiej na UMCS oraz podyplomowych studiów Zarządzanie Zasobami Ludzkimi na WSPiA w Lublinie. Z hotelarstwem związana od 2002 roku, kiedy objęła stanowisko kierownika sprzedaży i marketingu w IBB Grand Hotelu Lublinianka. Przez kilka lat pełniła funkcję zastępcy dyrektora tego hotelu, a od 2006 r. przez 9 lat dyrektora generalnego. Od czerwca 2015 roku zarządza trzygwiazdkowym Hotelem Wieniawski, jednym z najnowszych obiektów hotelarskich w Lublinie.

 

Marcin Ziobro

dyrektor generalny Hilton Garden Inn Kraków Airport

region: woj. małopolskie

Marcin Ziobro z branżą turystyczną związany od ponad 15 lat. Pracował między innymi dla grupy Orbis/Accor, Vienna International Hotels & Resorts. Aktualnie pracuje w Hilton Worldwide. Wykładowca na publicznych i prywatnych uczelniach. Jako niezależny trener biznesu prowadzi szkolenia w zakresie sprzedaży, obsługi klienta i zrównoważonego rozwoju dla branży hotelarskiej. W marcu 2015 r. objął stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu Hilton Garden Inn Kraków Airport, gdzie odpowiadał za budowanie wizerunku obiektu jako pierwszego hotelu lotniskowego w Małopolsce. Od marca 2016 roku pełni funkcję dyrektora generalnego hotelu. Ziobro jest także inicjatorem i koordynatorem współpracy z Domem Fundacji Ronalda McDonalda.

 

Stanisław Wilgocki

dyrektor Hotel Mercure Gdańsk Posejdon

region: woj. pomorskie

Stanisław Wilgocki z branżą związany od 1970 roku. W 1976 roku objął kierownictwo nad zakładem gastronomicznym w Przedsiębiorstwie Państwowym Orbis Hotel Grand w Sopocie. Od 1985 roku związany z Hotelem NOVOTEL MARINA w Gdańsku, gdzie w roku 2003 objął stanowisko dyrektora hotelu. Od 2010 r. pełni funkcję dyrektora Hotelu Mercure Gdańsk Posejdon. Wilgocki jest wieloletnim członkiem zespołu oceniającego obiekty hotelarskie na terenie województwa pomorskiego. W latach 1996-2000 pełnił funkcję prezesa Polskiego Zrzeszenia Hoteli Oddział w Gdańsku. Obecnie jest też wykładowcą w Wyższej Szkole Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku.

 

Piotr Dwurnik

dyrektor spółki i członek zarządu w Przedsiębiorstwie Turystycznym „Łysogóry”, dyrektor BEST WESTERN Grand Hotel

region: woj. świętokrzyskie

Absolwent Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach oraz podyplomowych studiów menażerskich na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Z branżą turystyczną związany od 1999 roku. Karierę zaczynał na stanowisku referenta ds. marketingu w Przedsiębiorstwie Turystycznym „Łysogóry” w Kielcach. Następnie został kierownikiem działu marketingu, prezesem zarządu Biura Podróży „Łysogóry”, managerem ds. gastronomii Hotelu „Łysogóry” (obecnie BEST WESTERN Grand Hotel), managerem ds. zarządzania nieruchomościami w P.T. „Łysogóry” oraz kierownikiem projektu odpowiedzialnym za pozyskanie i rozliczenie dotacji UE oraz modernizację i rozbudowę Hotelu „Łysogóry” (BEST WESTERN Grand Hotel). Od 2008 roku pełni funkcję dyrektora spółki oraz członka zarządu w Przedsiębiorstwie Turystycznym „Łysogóry”.

 

Anna Kowalska-Szczepańska

dyrektor Hotelu Pod Orłem w Bydgoszczy

region: woj. kujawsko-pomorskie

Anna Kowalska-Szczepańska posiada 25-letnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą, w tym 10-letnie doświadczenie w hotelarstwie. Od ponad 6 lat pełni obowiązki dyrektora hotelu Pod Orłem w Bydgoszczy, a od 2012 roku funkcję przewodniczącej Stowarzyszenia Hotelarzy i Restauratorów Niezależnych. Anna Kowalska-Szczepańska jest też założycielką Bydgoskiego Konsorcjum Turystyki Biznesowej, certyfikowanym trenerem symulacji ekonomicznej „The Market Place” oraz współautorem najnowszych rozwiązań mobilnych dedykowanych dla branży MICE.

 

Andrzej Burkiewicz

prezes zarządu Hotel Warszawa w Augustowie

region: woj. podlaskie i woj. warmińsko-mazurskie

Andrzej Burkiewicz z branżą hotelarską związany od ponad 30 lat. Karierę zawodową rozpoczął w Hotel Zamek w Karnitach jako kierownik obiektu. W latach 1993-95 obejmował stanowisko dyrektora Hotelu Miłomłyn. Następnie przez trzy lata pełnił funkcję zastępcy dyrektora Hotelu Pod Orłem w Bydgoszczy, a także pełnił obowiązki dyrektora naczelnego. Od 1998 r. prezes zarządu Hotelu Warszawa w Augustowie.

 

Miłosz Stanisławski

dyrektor generalny Sound Garden Hotel

region: woj. mazowieckie

Miłosz Stanisławski z hotelarstwem związany od 2004 roku. Doświadczenie zdobywał w warszawskich hotelach Jan III Sobieski oraz Rialto. Uczestniczył w tworzeniu Centralnego Biura Sprzedaży Vienna International Hotelmanagement AG w Polsce. Odpowiadał za proces sprzedaży i marketingu podczas zmiany marki hotelu Jan III Sobieski na Radisson Blu. Pełnił funkcję dyrektora sprzedaży w Platinum Residence oraz dyrektora sprzedaży i marketingu nowo otwartego Sound Garden Hotel w Warszawie, gdzie obecnie jest dyrektorem generalnym. W 2014/2015 roku uczestniczył w pracach zespołu ekspertów Instytutu Badań Edukacyjnych i SGH w Warszawie w zakresie stworzenia Sektorowych Ram Kwalifikacji dla branży turystycznej w Polsce. Jest też inicjatorem amatorskiej, branżowej ligi tenisa stołowego „HoReCup”.

 

Jacek Wszendybył,

dyrektor ibis Styles Wrocław Centrum

region: woj. dolnośląskie i woj. opolskie

Jacek Wszendybył ma 30-letnie doświadczenie w szeroko pojętym hospitality. Przez wiele lat pracował na stanowisku dyrektora w hotelach sieci Orbis, a także pełnił funkcję dyrektora Doubletree by Hilton w Nowosybirsku w Rosji. Był też członkiem komisji kategoryzacyjnej województwa śląskiego. Obecnie zarządza hotelem ibis Styles Wrocław Centrum. Prywatnie uwielbia podróże, siatkówkę i narty we Włoszech. Żonaty, na stałe mieszka we Wrocławiu.

 

Już niedługo zostaną powołani dyrektorzy pozostałych województw: śląskiego, łódzkie, zachodnio-pomorskiego,  wielkopolskiego i lubuskiego.

komentarze
Komentarze użytkowników()
Realizacja: Ideo
CMS Edito Powered by:
Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego
wszelkie prawa zastrzeżone