Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego

Działania IGHP

Wystartowała ogólnopolska Akademia Gościnności

 

Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego objęła patronat nad projektem szkoleniowym dla firm świadczących usługi gościnności. Projekt realizowanym jest przez firmę szkoleniowo - doradczą House of Skills.

 

Akademia Gościnności to projekt zainicjowany przez firmę szkoleniowo - doradczą House of Skills. Jego uczestnikami są pracownicy mikro, małych i średnich firm z branży hotelarskiej, którzy mają bezpośredni oraz telefoniczny kontakt z klientem. Dzięki szkoleniom będą mogli oni podnieść swoje kwalifikacje w zakresie obsługi klienta. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, a jego realizację nadzoruje Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. Patronem Akademii Gościnności i konsultantem programów szkoleń została Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego.

 

„W branżach usługowych sukces zależy od zadowolenia klienta, a ono zależy przede wszystkim od jakości obsługi." - mówi Magdalena Cieślak, opiekun projektu z House of Skills. "Gościnność wymienia się obok smacznej kuchni i komfortu, jako jedną z reguł, na których powinien opierać się idealny obiekt hotelowy. Ich brak skazuje na niepowodzenie. Nie wystarczy wyłącznie szeroko się uśmiechać. Trzeba umieć profesjonalnie zareagować i odpowiednio się zachować w nietypowych sytuacjach. Budowanie trwałych relacji z klientem polega również na umiejętności wyjścia naprzeciw nieprzewidzianym problemom w taki sposób, by mimo wszystko klient pozostał usatysfakcjonowany."

 

W związku z organizacją mistrzostw Europy w piłce nożnej w 2012 roku, w Polsce rosną inwestycje w rozwój bazy noclegowej. Chociaż z powodu spowolnienia gospodarczego tempo wzrostu nie jest takie, jakie zakładano w 2008 r., przedstawiciele polskiego hotelarstwa zapowiadają, że miejsc do spania przyjezdnym nie zabraknie. Według Ministerstwa Gospodarki nasz kraj w 2012 roku odwiedzi ponad 20 milionów osób. Oprócz hoteli luksusowych powstają także obiekty o niższym standardzie - hotele ekonomiczne i hostele. Każdy z nich będzie wymagał zatrudnienia wykwalifikowanej obsługi.   

 

„To bardzo dobry moment na realizację inicjatywy House of Skills." - przekonuje Aleksander Pietyra, prezes Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego. „Wkrótce  znacznie zwiększy się liczba osób pracujących w branży hotelarskiej i warto będzie przekonać je do doskonalenia swoich umiejętności aby osiągnąć najwyższą jakość w obsłudze klienta. Polska gościnność jest podziwianą cechą Polaków na świecie, jednak należy ją umacniać na fundamentach wiedzy i umiejętności według światowych standardów. Będziemy namawiać właścicieli obiektów hotelowych do wzięcia udziału w Akademii."

 

 

 

 

 

 

 

 

Akademia Gościnności obejmuje 6 szkoleń:

 

- Sztuka budowania doskonałych relacji z klientem;

- Obsługa klienta w trudnych sytuacjach;

- Prezencja i savoir vivre w obsłudze klienta;

- Skuteczna sprzedaż przez telefon, czyli budowanie zyskownych i   trwałych relacji z klientem;

- Profesjonalna rozmowa z klientem w języku angielskim;

- Nowoczesny menedżer jakości obsługi klienta.

 
  Zapis rozmowy na temat projektu Ogólnopolska Akademia Gościnności z Panią Magdaleną Cieślak z House of Skills oraz Prezesem IGHP Panem Aleksandrem Pietyrą. Rozmowę prowadzi redaktor Mariusz Gzyl z TV BIZNES.

 

 

Szkolenia będą odbywały się w ośrodkach szkoleniowych na terenie siedmiu województw: mazowieckiego, małopolskiego, śląskiego, wielkopolskiego, dolnośląskiego, zachodniopomorskiego i pomorskiego. Projektem zostanie objętych 1680 osób. Szczegółowe informacje na temat terminów i miejsc szkoleń ukażą się wkrótce na stronie projektu: www.akademiagoscinnosci.pl

 

House of Skills S.A. to wiodąca na polskim rynku firma szkoleniowo-doradcza, którą wyróżnia oferta łącząca specjalizację i kompleksowość oraz zindywidualizowane doradztwo biznesowe. Firma pracuje zgodnie z międzynarodowymi standardami, oferując licencjonowane i autorskie know-how. Struktura firmy obejmuje sześć obszarów merytorycznych - Centrów kompetencji: Przywództwo i zarządzanie, Strategie, Efektywność osobista i zespołowa, Systemy oceny i rozwoju pracowników, Obsługa klienta, Centrum technologii i innowacji / e-learning. Firma zatrudnia blisko 50 konsultantów, trenerów i ekspertów oraz współpracuje z ponad 200 specjalistami z Polski i zagranicy.

 

House of Skills funkcjonuje na rynku dużych i średnich przedsiębiorstw, do grona jej klientów należy 1/3 z 500 największych firm w Polsce.

 

House of Skills S.A. jest partnerem organizacji międzynarodowych, w tym: TMI, Celemi, The Ken Blanchard Companies®, SkillSoft, ITIM, Sandler Training, Bradfield Group. Współpracuje z takimi organizacjami jak American Society for Training & Development (ASTD), Polska Izba Firm Szkoleniowych, Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan, Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami. House of Skills w 2007 roku został uhonorowany tytułem „Business Superbrand" oraz znalazł się w gronie firm nagrodzonych przez wydawcę Pulsu Biznesu prestiżowym tytułem „Gazele Biznesu". 

 

Więcej informacji: www.weknowhow.pl

komentarze
Komentarze użytkowników()
Realizacja: Ideo
CMS Edito Powered by:
Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego
wszelkie prawa zastrzeżone