Z przyczyn oczywistych pracodawcy nie chwalą się stratami spowodowanymi sprzeniewierzeniem. Ujawnienie tego typu incydentów, bez wątpienia negatywnie wpływa na wizerunek firmy. Dlatego tak mało jest ogólnodostępnych przykładów. Sprzeniewierzenia są najczęściej procederem długotrwałym, angażującym większą liczbę pracowników, trudnym do rozpoznania, bardzo często angażującym osoby obdarzone bardzo dużym zaufaniem właściciela czy zarządzającego. Hotel jest szczególnym przedsiębiorstwem, a ryzyko występuje praktycznie na każdym poziomie działalności. Przykłady pokazują, że proceder w równym stopniu może dotyczyć pracowników mających kontakt z klientem, jak również tych którzy wykonują wyłącznie prace administracyjne. Najczęstsze szkody w tego typu działalności to: podwójne pokwitowania za usługę, przypisywanie określonych usług do opłat abonamentowych, nadmierne - niezrównoważone z zapotrzebowaniem - zakupy itp. Składka ustalana jest w zależności od sumy ubezpieczenia i skali działalności hotelu. Dobrze skonstruowana polisa może kosztować od kilku do kilkunastu tysięcy złotych dla średniego i większego hotelu.
Chętnie odpowiemy na Państwa pytania, dotyczące ubezpieczeń, kierowane na adres: turystyka@mentor.pl