Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego

5/2016

Simply More Bookings, czyli zwiększamy zysk obiektów hotelarskich

26-07-2016

Rezerwacje bezpośrednie, dokonane poprzez stronę internetową hotelu, gwarantują Hotelarzom o wiele większe profity w stosunku do tych zrealizowanych poprzez witryny pośredników.

 

Sprzedaż wszystkich hoteli odbywa się dziś głównie w Internecie. Coraz większą jej część przejmują portale pośredniczące OTA, które szybko dostosowały się do aktualnych trendów. Co w takiej sytuacji ma zrobić obiekt hotelarski, by sprzedawać swoje usługi bezpośrednio?

 

Analizując proces sprzedaży w obiektach hotelarskich, dla których jako Profitroom tysiące razy przeprowadziliśmy kampanie i wdrażaliśmy nasze rozwiązania, bardzo ważne jest to, aby zadbać o Gościa na każdym etapie podróży zakupowej. Istotnym elementem tych działań jest także marka hotelu, która w wielu przypadkach decyduje o tym, czy zainteresowana osoba faktycznie skorzysta z oferty danego obiektu i ile będzie w stanie za to zapłacić. Im większa rozpoznawalność obiektu, im więcej pozytywnych opinii na jego temat, im więcej lojalnych klientów, adwokatów marki – tym łatwiej przychodzi sprzedaż. Profitroom wspiera tworzenie silnych marek hotelarskich i dostarcza im rozwiązania, dzięki którym są w stanie maksymalizować swoje wyniki. Jest to możliwe między innymi dzięki:

●        skutecznemu systemowi rezerwacji online - Upper Booking Engine to najpopularniejszy w Polsce i jeden z najbardziej skutecznych na świecie silników rezerwacji. Wyróżnia go niezwykle wysoka użyteczność i funkcjonalności, których wykorzystanie usuwa kolejne bariery na drodze klienta do rezerwacji,

●        ułatwiającemu pracę Channel Managerowi - Upper CRS pozwala w prosty sposób zarządzać wieloma kanałami sprzedaży i między innymi ceną w portalach typu OTA. Dzięki niemu kształtowanie polityki sprzedażowej obiektów hotelarskich jest dużo bardziej efektywne,

●        kampaniom marketingowym - dostosowane do każdego etapu podróży zakupowej Gościa komunikaty, a także umiejętne wykorzystanie nowoczesnych narzędzi marketingowych gwarantują sukces. Budowanie rozpoznawalnej marki, ulepszanie jej widoczności w sieci, a także atrakcyjne opakowanie oferty to tylko przykłady wyzwań, które Profitroom podejmuje w ramach działań marketingowych dla klientów,

●        efektywnym stronom internetowym - silne marki hotelarskie muszą posiadać witryny rezerwacyjne, których głównym celem jest to, aby finalnie jak najwięcej osób dokonywało rezerwacji. Profitroom gwarantuje najwyższą jakość designu i wysoką konwersję witryn dla obiektów hotelarskich, co znalazło potwierdzone wieloma nagrodami w międzynarodowych konkursach,

●        innym narzędziom, które usprawniają komunikację z Gościem, do których należą m.in.: Social WiFi for hotels, Hotel Messenger, Easy Sell, Call Tracker czy Google Hotel Ads.

 

Profitroom od prawie 10 lat współtworzy silne marki hotelarskie. Obecnie firmę można opisać poprzez ponad 1300 klientów, ponad 600 przygotowanych stron internetowych i tysiące przeprowadzonych kampanii marketingowych. Już prawie 100 ekspertów pracuje na sukces obiektów hotelarskich, którego dużą częścią jest zwiększanie zysku poprzez optymalizację ścieżki Gościa do rezerwacji bezpośredniej.

 

Więcej informacji na stronie: www.profitroom.pl

Realizacja: Ideo
CMS Edito Powered by:
Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego
wszelkie prawa zastrzeżone