Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego

1/2016

Czy istnieje recepta na udany biznes hotelowy?

25-01-2016

Dokąd zmierza rynek hotelarski, jakie są dzisiaj najważniejsze wyzwania, jak odnieść sukces prowadząc hotel niezależny i jaka jest recepta na udany biznes hotelowy – zastanawiali się uczestnicy X Forum Runku Hotelarskiego Profit Hotel 2015, które odbyło się 2 grudnia w Hotelu Sheraton w Warszawie. Partnerem wydarzenia była IGHP.

 

W debatach udział wzięli prezesi i członkowie zarządów sieci hotelarskich, właściciele hoteli, menadżerowie odpowiedzialni za zakupy, rozwój i inwestycje, a także przedstawiciele firm dostarczających najnowsze technologie i urządzenia dla sektora hotelarskiego.

 

IGHP podczas panelu reprezentował prezes Ireneusz Węgłowski. Wśród prelegentów i panelistów byli m.in. Jakub Klimczak, business development manager, STR Global, Witold Ignatowski, dyrektor generalny, prezes zarządu, Hotele DeSilva, Magdalena Sekutowska, dyrektor ds. rozwoju w Europie Wschodniej i Polsce, Hilton Worldwide, Janusz Mitulski, dyrektor Central & Eastern Europe, International Hotel Development, Marriott International.

 

W trakcie Forum poruszano najważniejsze kwestie dotyczące aktualnej sytuacji na polskim rynku hotelarskim, takie jak: perspektywy rozwoju i trendy, wyzwania biznesu hotelarskiego
i hotele niezależne. Zastanawiano się, jak obiekt niesieciowy może uniknąć błędów i odnieść sukces rynkowy. Ostatnia części konferencji miała formułę studium przypadku, podczas którego wybrani praktycy opowiedzieli o własnych, sprawdzonych sposobach na odniesienie sukcesu. Między dyskusjami odbyły się dwie tury Business Speed Dating oraz Business Mixer.

 

Całodniowe dyskusje na temat kondycji branży hotelarskiej w Polsce zakończyła gala rozdania nagród Profit Hotel Awards 2015. 

Realizacja: Ideo
CMS Edito Powered by:
Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego
wszelkie prawa zastrzeżone