IGHP objęła patronatem Forum Hoteli i Zleceniodawców organizowane przez Stowarzyszenie „Konferencje i Kongresy w Polsce” oraz Instytut Rynku Hotelarskiego. Wydarzenie, które odbędzie się 17 marca w Warszawie, będzie okazją do rozmowy o promowaniu hoteli w trakcie dużych konferencji i eventów, współpracy hoteli z organizatorami, czy zdobyciu i utrzymaniu silnej pozycji na rynku konferencyjnym.
Podczas Forum omówione zostaną też wyzwania nowoczesnego marketingu eventowego, dobre praktyki na rynku konferencji oraz współpraca hoteli z agencjami i organizatorami imprez. Uczestnicy będą dyskutować także o tym, czy opłaca się hotelarzom na co dzień współpracować z miastem i regionem oraz jak taka współpraca powinna wyglądać? Gośćmi forum będą hotelarze, przedstawiciele agencji eventowych i instytucji publicznych odpowiedzialni za organizację znaczących imprez oraz mający doświadczenie we współpracy z hotelami.
- W ubiegłorocznym Forum Hotelarskim wzięło udział prawie 170 osób. Kontynuujemy temat współpracy hoteli ze zleceniodawcami. Jako organizator konferencji i imprez muszę mieć pełne zaufanie nie tylko co do jakości produktu, ale i etyki, a konkretnie lojalności, że hotel nie będzie podejmował prób przejęcia mojego klienta. A my mamy wiele imprez do zaoferowania, ostatnio zaktywizowaliśmy wartościowe kontakty m.in. przez Ambasadorów Kongresów Polskich – mówi Anna Jędrocha, prezes SKKP.
Program imprezy obejmuje sesje networkingowe, mixer kontaktów biznesowych, a na zakończenie otwarte Walne Zebranie SKKP, podczas którego podane będą informacje o pozyskanych imprezach do wspólnej realizacji, m.in. dzięki Ambasadorom Kongresów Polskich. Pełny program oraz rejestracja http://meetingsweek.pl/program-skkp
Forum Hoteli i Zleceniodawców odbędzie się w ramach Meetings Week Poland 2016 17 marca na stadionie PGE Narodowy w Alei Ks. J. Poniatowskiego 1 w Warszawie.