Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego

4/2016

120 wystawców na Mazury HoReCa

06-06-2016

Blisko 120 firm z branży hotelarskiej i gastronomicznej przedstawiło ofertę produktową podczas pierwszej edycji targów Mazury HoReCa festiwal smaków, które odbyły się 13 i 14 maja w Ostródzie. Partnerem imprezy była Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego.

 

Pierwszy dzień targów miał formułę B2B i skupiał się na spotkaniach biznesowych wystawców z profesjonalnymi kupującymi – właścicielami, dyrektorami i osobami decyzyjnymi w hotelach i restauracjach. Wśród wystawców znalazły się największe firmy z branży HoReCa takie jak: Makro, Develey, Zielona Budka, Dawtona, Gastro Magic Service czy Procter&Gamble. Targom towarzyszyły prelekcje skierowane do branży hotelarskiej i gastronomicznej.

 

Drugiego dnia wydarzenia dominowała formuła B2C. Na kiermaszu kulinarnym „Smaki Regionów” swoje produkty zaprezentowali regionalni wytwórcy serów, pieczywa czy wędlin przyrządzanych według tradycyjnych receptur. Odbył się także Festiwal Food Trucków, gdzie można było spróbować egzotycznych potraw z całego świata. 

Realizacja: Ideo
CMS Edito Powered by:
Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego
wszelkie prawa zastrzeżone