Ruszyły prace nad wdrożeniem nowej elektronicznej platformy komunikacji z członkami Izby. Nowy system ma umożliwić prowadzenie elektronicznej ewidencji członków Izby, wyszukiwanie i aktualizację danych oraz obsługę rozliczeń finansowych dotyczących składek członkowskich.
Przede wszystkim jednak nowa platforma ma służyć usprawnieniu komunikacji wewnętrznej poprzez wysyłkę wiadomości e-mail, zawiadamianie o nowych informacjach zamieszczonych na platformie, publikację newsów i aktualności dla członków Izby. System ma również umożliwić członkom zarządzanie danymi, np. elektroniczne zgłoszenie zmiany osoby kierującej hotelem lub uprawionej do kontaktów z Izbą, a także elektroniczne złożenie deklaracji członkowskiej.
Nowa platforma będzie także umożliwiać komunikację z członkami Izby w zakresie finansowym, tj. umożliwi przypominanie o nadchodzącym terminie uregulowania płatności czy też wysyłanie informacji o nieopłaconej składce.
System będzie również umożliwiał dyrektorom regionalnym Izby wgląd do regionalnej ewidencji członków.