Spotkaniem 12 września w Hotelu Kossak w Krakowie rozpoczął się cykl szkoleń dla hotelarzy organizowanych przez IGHP pt. „Revenue Management w hotelarstwie”. Warsztaty są wypełnione praktycznymi wskazówkami, jak skutecznie zwiększać przychody obiektów, a prowadzi je ekspert Kris Głąbiński.
W trakcie jednodniowych warsztatów IGHP uczestnicy dowiadują się, czym w praktyce jest Revenue Management, jak analizować dane hotelowe i wykorzystywać je do opracowania strategii sprzedażowej, która pozwoli zwiększyć przychody hotelu. Nie brakuje też licznych wskazówek, jakie elementy powinna ta strategia zawierać i jak ją skutecznie wdrożyć. Uczestnicy poznają także najnowsze narzędzia i technologie, które ułatwiają stosowanie Revenue Management na co dzień.
Szkolenie „Revenue Management” prowadzi Kris Głąbiński, który tematyką Revenue Management zajmuje się w praktyce od 14 lat, a obecnie pracuje nad rozwojem innowacyjnego rozwiązania dla hoteli. Kris tworzył od podstaw Revenue Management, Revenue Development i dystrybucję w liniach lotniczych oraz hotelach sieciowych. Zdobywał doświadczenie zawodowe w takich firmach, jak British Airways, PLL LOT, Qatar Airways, Accor Hotels, Yieldplanet, i-Rates, SzkoleniaHoteli oraz Roomito.
Szkolenia odbędą się w 14 miastach, a najbliższe terminy to:
Dla członków IGHP koszt udziału w szkoleniu wynosi 299 zł netto. Podmioty niezrzeszone w IGHP ponoszą koszt szkolenia w wysokości 499 zł netto.
Zachęcamy do udziału!