Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego

5/2018

Zarządzenie kosztami w hotelu – nowe szkolenie IGHP

19-10-2018

Podstawy zarządzania kosztami w hotelu – to tytuł nowego cyklu szkoleń IGHP dla hotelarzy, który ruszył 8 października w Krakowie. Szkolenie poprowadzą na zmianę Cezary Sarnecki oraz Jarosław Podniesiński.

 

IGHP zaprasza na kolejny cykl szkoleń poświęcony finansom w hotelarstwie. Tym razem, uczestnicy dowiedzą się, jak wiele korzyści da się wyczytać z codziennych cyfr i danych, a także przekonają się, że właściwa analiza hotelowych finansów ułatwi zarządzanie obiektem i zwiększy zyski. 

 

Hotel ewidencjonuje miesięcznie od kilkuset do tysiąca dokumentów księgowych. Informacje w nich zawarte umożliwią szczegółową analizę wydatków wszystkich działów – usług noclegowych, hotelowego SPA, restauracji, administracji i wielu innych. Dzięki tej wiedzy, dyrektorzy i menedżerowie poszczególnych działów mogą skutecznie ograniczać rosnące nieustannie koszty hoteli, jednocześnie poprawiając ich wyniki.

 

Hotelarze poznają także zalety stosowania standardu USALI, którym największe hotele na świecie posługują się od ponad 90 lat! Zapoznają się z najważniejszymi wskaźnikami i metodami analizowania danych na rzeczywistych przykładach i przekonają się, jak wykorzystać tę wiedzę. Szkolenie trwa sześć godzin.

 

Dla członków IGHP koszt udziału w szkoleniu wynosi 299 zł netto. Podmioty niezrzeszone w IGHP ponoszą koszt szkolenia w wysokości 499 zł netto.

 

Szkolenie poprowadzą na zmianę Cezary Sarnecki oraz Jarosław Podniesiński. Cezary Sarnecki to partner w SECCO Hospitality Financial Management, wieloletni trener w różnych organizacjach szkoleniowych. Jest związany z branżą hotelarską od ponad 13 lat. W czasie swojej pracy zawodowej pełnił m.in. stanowisko głównego księgowego i dyrektora finansowego w Hotelu Courtyard by Marriott oraz w Spółce Zarządzającej Port-Hotel, a także dyrektora generalnego i dyrektora finansowego w grupie Hotele DeSilva. Jest również Certyfikowanym Głównym Księgowym i członkiem Stowarzyszenia Księgowych w Polsce, trenerem i konsultantem ds. USALI w renomowanej austriackiej firmie consultingowej Gransier & Associates.

 

Jarosław Podniesiński jest partnerem w SECCO Hospitality Financial Management, trenerem oraz konsultantem ds. USALI w renomowanej austriackiej firmie consultingowej Gransier & Associates. Z branżą hotelarską związany od ponad 20 lat. W trakcie kariery zawodowej odpowiadał między innymi za kształtowanie polityki finansowo-księgowej w polskich i międzynarodowych sieciach hotelowych, przygotowywał procedury przed otwarciem obiektów hotelowych, wprowadzał procedury controllingu, a także pełnił stanowiska kontrolera finansowego, głównego księgowego oraz dyrektora finansowego. Posiada licencję Ministerstwa Finansów uprawniającą do usługowego prowadzenia biura rachunkowego.

 

Najbliższe szkolenia odbędą się w:

 

Zachęcamy do udziału!

Realizacja: Ideo
CMS Edito Powered by:
Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego
wszelkie prawa zastrzeżone