Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego

3/2019

Blisko 150 hotelarzy przeszkolonych z „Podstaw zarządzania kosztami w hotelu”

10-07-2019

27 marca w Olsztynie odbyło się ostatnie szkolenie z pierwszego cyklu na temat zarządzania kosztami w hotelu. Certyfikat IGHP potwierdzający nowe umiejętności otrzymało 146 hotelarzy. Aktualnie trwa druga część - „Analiza efektywności funkcjonowania hotelu i budżetowanie” z rozszerzonym materiałem skierowanym do uczestników pierwszej edycji. Najbliższe szkolenia odbędą się jesienią.

 

Cykl rozpoczął się 8 października 2018 roku spotkaniem w Krakowie. W sumie odbyło się 14 szkoleń z tego tematu. Po zakończeniu szkolenia hotelarze przekonali się m.in., jak wiele można „wyczytać” z  codziennych cyfr i danych, a także o tym, że właściwa analiza hotelowych finansów ułatwia zarządzanie obiektem i zwiększa zyski. Hotelarze poznali też zalety stosowania standardu USALI, którym największe hotele na świecie posługują się od blisko wieku.

 

Szkolenie poprowadzili Cezary Sarnecki oraz Jarosław Podniesiński. Cezary Sarnecki to partner w SECCO Hospitality Financial Management, wieloletni trener w różnych organizacjach szkoleniowych. Jest związany z branżą hotelarską od ponad 13 lat. W czasie swojej pracy zawodowej pełnił m.in. stanowisko głównego księgowego i dyrektora finansowego w Hotelu Courtyard by Marriott oraz w Spółce Zarządzającej Port-Hotel, a także dyrektora generalnego i dyrektora finansowego w grupie Hotele DeSilva. Jest również Certyfikowanym Głównym Księgowym i członkiem Stowarzyszenia Księgowych w Polsce, trenerem i konsultantem ds. USALI w renomowanej austriackiej firmie consultingowej Gransier & Associates.

 

Drugi prowadzący to Jarosław Podniesiński, również partner w SECCO Hospitality Financial Management, trener oraz konsultant ds. USALI w renomowanej austriackiej firmie consultingowej Gransier & Associates. Z branżą hotelarską związany od ponad 20 lat. W trakcie kariery zawodowej odpowiadał między innymi za kształtowanie polityki finansowo-księgowej w polskich i międzynarodowych sieciach hotelowych, przygotowywał procedury przed otwarciem obiektów hotelowych, wprowadzał procedury controllingu, a także pełnił stanowiska kontrolera finansowego, głównego księgowego oraz dyrektora finansowego. Posiada licencję Ministerstwa Finansów uprawniającą do usługowego prowadzenia biura rachunkowego.

 

Aktualny harmonogram oraz informacje na temat drugiej edycji szkolenia z zarządzania kosztami, czyli „Analiza efektywności funkcjonowania hotelu i budżetowanie” znajdują się na naszej stronie: https://www.ighp.pl/aktualnosci/szczegoly-aktualnosci?NewsID=33559

 

Realizacja: Ideo
CMS Edito Powered by:
Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego
wszelkie prawa zastrzeżone