Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego

4/2019

IGHP na Hotel Marketing Conference 2019

28-10-2019

Ponad 1500 hotelarzy spotkało się 3 i 4 października w Poznaniu na konferencji HMC 2019. Przy stoisku IGHP można było porozmawiać z przedstawicielami zarządu Izby oraz dyrektorami regionalnymi. IGHP była patronem wydarzenia.

 

HMC to największa konferencja marketingowa dla branży hotelarskiej, podczas której hotelarze mają możliwość zdobycia cennej wiedzy, nawiązania kontaktów i czerpania wzajemnych inspiracji.

 

Pierwszy dzień tegorocznego wydarzenia rozpoczęła prezentacja na temat marketingu hotelu online i influencer marketingu. Następnie panel na temat hoteli lifestyle’owych poprowadził Karol Weber, inspektor hotelowy. Można było również poznać nowe usługi organizatora firmy Profitroom. Kolejna prezentacja dotyczyła procesów sprzedaży i marketingu w hotelach. Rozmawiano także o chatbotach w hotelarstwie i recepcji przyszłości. Kolejny panel dotyczył organizacji pracy recepcji i sposobów na spełnianie oczekiwań gości i przyszłości, która prawdopodobnie będzie wiązała się ze znacznym zmniejszeniem roli człowieka. Organizatorzy przekonywali, że hotelarze chcąc poświęcać odpowiednio dużo czasu na relacje z gośćmi, powinni wiele z dotychczas wykonywanych przez nich prac przekazać technologii. Na koniec odbyło się wystąpienie prof. Henryka Mruka – profesora zwyczajnego na Wydziale Gospodarki Międzynarodowej UE w Poznaniu. Profesor udzielił hotelarzom wskazówek, jak skutecznie budować i wzmacniać markę na konkurencyjnym rynku hotelarskim.

 

Drugiego dnia HMC 2019 miały miejsce otwarte prelekcje i warsztaty.

Realizacja: Ideo
CMS Edito Powered by:
Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego
wszelkie prawa zastrzeżone