Czy dział housekeepingu w Twoim hotelu pracuje efektywnie, a Goście doceniają standard usług? Czystość w pokojach wpływa na wizerunek hotelu, dlatego warto poznać najlepsze praktyki działu służby pięter. W trakcie szkolenia IGHP pt. „Profesjonalny housekeeping kluczem do sukcesu hotelu” dowiesz się wszystkiego o profesjonalnej organizacji pracy zespołu dbającego o czystość w hotelu, a także o skutecznej motywacji pracowników.
Czystość w pokoju jest jedną z podstawowych kwestii, na jaką zwracają uwagę Goście po przybyciu do hotelu. Rola służby pięter jest w tym przypadku kluczowa. Sprawny zespół, przestrzeganie najwyższych standardów, a także dobra organizacja pracy są dzisiaj podstawą w codziennym funkcjonowaniu hotelu, któremu zależy na pozytywnym wizerunku i zadowolonych Gościach. Szkolenia z nowego cyklu „Profesjonalny housekeeping kluczem do sukcesu hotelu” odbędą się 14 miastach w całej Polsce.
Autorem szkolenia jest ekspert Maria Middeldorp, która zdobywała doświadczenie zarówno w Polsce, jak i za granicą w największych sieciach hotelowych takich jak Marriott International, InterContinental Hotels Group oraz Hilton Worldwide. Uczestnik szkolenia otrzyma od naszego trenera praktyczną i kompletną wiedzę na temat profesjonalnej i efektywnej organizacji działu służby pięter.
Dla członków IGHP koszt udziału w szkoleniu wynosi 399 zł netto. Dla podmiotów niezrzeszonych w IGHP cena wynosi 599 zł netto, a dla członków Harmony Polish Hotel 499 zł netto.
Zapisy: https://event-list.konfeo.com/pl/953235b3-6429-40a1-9d57-569b507c3e1c?filter=hk
Na szkolenia można zapisać się online, pisząc do biura IGHP na adres ighp@ighp.pl lub dzwoniąc pod nr tel. +48 22 251 79 11, + 48 503 044 875.