Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego

Analizy i Raporty

Directions for Tourism Development – until 2015

01-03-2012
Ministry of Sport and Tourism Republic of Poland...

Raport: czym konkurują polskie hotele?

21-11-2011
Kluczową rolę w budowaniu marki hotelu odgrywa personel i konsekwentnie realizowany marketing — tak pokazują badania przeprowadzone w hotelach, które wzięły udział w programie......

"Zmień swoją strategię rozwoju" - raport branżowy Amadeusa

17-08-2011
Według raportu opublikowanego przez firmę Amadeus, „Zmień swoją strategię rozwoju” , aby zapewnić sobie rozwój w ciągu najbliższych lat, hotelarze muszą dopasować swoje strategiczne priorytety w zakresie......

Raport NIK na temat promocji kultury polskiej na świecie

30-06-2011
Polska nie jest postrzegana na świecie jako silna marka, mimo akcji i imprez promocyjnych oraz wydatków z budżetu państwa....

Strategia komunikacji marketingowej na rynkach szwedzkim i holenderskim

09-06-2011
Raport na zlecenie POT z projektu „Przeprowadzenie analizy desk research oraz badań jakościowych na rynkach: holenderskim i szwedzkim”....

Stanowisko Głównego Inspektoratu Sanitarnego

02-06-2011
W związku z licznymi zapytaniami i wątpliwościami naszych członków dotyczącymi interpretacji przepisów na temat zlecania i przeprowadzania badań do celów......

Analiza konkurencyjności cenowej polskiej oferty "zimowej" 2010/2011

01-06-2011
Zapraszamy do zapoznania się z analizą wykonaną na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej pt."Konkurencyjność cenowa polskich produktów turystycznych na wybranych rynkach emisyjnych......

Zmiany w prawie unijnym w sektorze hotelarskim

12-04-2011
Zachęcam Państwa do zapoznania się z kolejnym bardzo ciekawym biuletynem informacyjnym Live from Brussels nr 52 wydawanym przez HOTREC / Konfederację Narodowych Organizacji Hoteli, Restauracji i......
prev  1 | 2 | 3 | 4 | 5  next  
Archiwum
Realizacja: Ideo
CMS Edito Powered by:
Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego
wszelkie prawa zastrzeżone